مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:502021-07-28اقتصادي

خط و نشان معاون دادستان برای بانک های متخلف


بخشنامه ای مبنی بر اینکه بانک ها از ارائه خدمات غیرحضوری بر پایه رمزهای پویا امتناع کنند به کلیه بانک ها ابلاغ شده و تشکیل پرونده قضایی در انتظار بانک های متخلف است.

- ایسنا/همدان معاون دادستان همدان گفت: بخشنامه ای مبنی بر اینکه بانک ها از ارائه خدمات غیرحضوری بر پایه رمزهای پویا امتناع کنند به کلیه بانک ها ابلاغ شده و تشکیل پرونده قضایی در انتظار بانک های متخلف است.

سیدهادی مصطفوی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: بانک ها اظهار می کنند که بخشنامه بانک مرکزی در رابطه با استفاده از رمز پویا را اعلام کرده اند اما متأسفانه این امر در بانک ها، سلیقه ای انجام می شود در صورتیکه باید آن را برای مشتریان به عنوان تکلیف مشخص کنند.

وی تصریح کرد: بانک ها معتقدند تشخیص استفاده یا عدم استفاده از رمز پویا بر عهده مشتریان است و اگر ضرری وارد شود مقصر خود آنها هستند، در صورتیکه طبق بخشنامه بانک مرکزی بانک ها ملزم به انجام این کارند و از طرف دیگر مشتریان نیز ملزم به انجام هستند.

مصطفوی با اشاره به اینکه بانک ها در رابطه با برداشت از حساب از طریق حک یا رمز دوم بانک باید تدابیر لازم را برای حفاظت و صیانت از حساب خصوصی مردم انجام دهند و موجب اعتمادسازی شوند، تأکید کرد: بانک ها مکلف هستند استفاده از رمز پویا را الزامی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان معاون دادستان برای بانک های متخلف

خط و نشان معاون دادستان برای بانک های متخلف