مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-28سياسي

پیشنهاد تشکیل سازمان توسعه تجارت کشاورزی به کمیسیون ارجاع شد


ماده ای از طرح تقویت امنیت غذایی کشور درخصوص تشکیل سازمان توسعه تجارت کشاورزی جهت برنامه ریزی و نظارت در حوزه تجارت و بازرگانی کالاهای کشاورزی به کمیسیون کشاورزی ارجاع شد.

- ، در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه(6 مرداد) مجلس شورای اسلامی بررسی طرح امنیت غذایی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

با تصمیم نمایندگان پس از اخطار ناظر بر اصول 138 ، 75 و 85 قانون اساسی و ماده 24 قانون برنامه توسعه از سوی علیرضا سلیمی و نصرالله پژمانفر درخصوص ماده 2 طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی ، با تصمیم هیات رییسه این ماده به رأی گذاشته شد و ابتدا اخطار با 123 رأی موافق از مجموع 231 نماینده حاضر در صحن وارد دانسته و داشتن بار مالی در ماده 2 محرز شد و پس از آن با تصمیم نمایندگان و 198 رأی موافق، این ماده برای اصلاح به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.

بر این اساس با موافقت نمایندگان، ماده 2 طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی درخصوص تشکیل سازمان توسعه تجارت کشاورزی ایران جهت برنامه ریزی و نظارت در حوزه تجارت و بازرگانی کالاهای کشاورزی به کمیسیون کشاورزی ارجاع شد.

تعدادی از نمایندگان مجلس در جریان بررسی این طرح پیشنهاداتی برای مسکوت ماندن طرح امنیت غذایی در صحن مجلس ارائه کردند و خواستار ارائه لایحه ای در این موضوع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تشکیل سازمان توسعه تجارت کشاورزی به کمیسیون ارجاع شد

پیشنهاد تشکیل سازمان توسعه تجارت کشاورزی به کمیسیون ارجاع شد