مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-28اقتصادي

دولت سیزدهم ذیل سیاست های اقتصادی نظام، برنامه علمیاتی تدوین کند


کشور اکنون به تدوین سیاست های اقتصادی نیاز ندارد؛ انچه دولت سیزدهم باید انجام دهد این است که برنامه های عملیاتی ذیل سیاست هایی مثل اقتصاد مقاومتی تدوین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین میرمعزی صبح امروز در نشست سیاست های اقتصادی پیشنهادی به دولت سیزدهم از نگاه اقتصاد اسلامی که با حضور جمعی از کارشناسان و اساتید اقتصاد در محل مجمع عالی علوم انسانی اسلامی در حال برگزاری است، گفت: موضوع ما اقتصاد مقاومتی و طرح تحول اقتصادی کشور است.

شاخص های اقتصادی از قبیل نرخ رشد و تورم و … نشانگر این است که در وضعیت اقتصادی مناسبی نیستیم و برای برون رفت از این بحران نیازمند طرح تحول اقتصادی هستیم.

تمام اقتصاددانان چه اقتصاددانان اقتصادی و چه غیر اسلامی این سفارش را به دولت جدید می کنند که طرح برون رفت برای سامان دهی وضع موجود داشته باشیم.

وی افزود: مشکل ما این است که به طرح تحول ارائه شده عمل نمی کنیم؛ رهبر انقلاب در سال 86 این هشدار را دادند که میدان جنگ از عرضه سیاسی به عرضه اقتصادی می گراید و ما باید برای ان اماده باشیم.

شعارهای سال نیز از همان سال متناسب با مسائل اقتصادی بیان شد.

به طور مشخص ایشان اولین بار در سال 89 در جمع کارافرینان بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و به تدریج این بحث را توضیح دادند و آن را الگوی نجات بخش اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم ذیل سیاست های اقتصادی نظام، برنامه علمیاتی تدوین کند

دولت سیزدهم ذیل سیاست های اقتصادی نظام، برنامه علمیاتی تدوین کند