مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-28سياسي

مجلس از 16 مرداد برنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را بررسی می کند


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در زمان مراسم تحلیف لیست وزرای پیشنهادی دولت آینده اعلام شود، کمیسیون های مجلس از 16 مرداد برنامه وزرای پیشنهادی را بررسی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاجازه دهد ما سعی می کنیم از حضور مهمانان به ویژه مهمانان خارجی در مراسم تحلیف رییس جمهور آینده بهره مند شویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی مجلس برنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را بررسی می کند، گفت: اگر تا بعد از مراسم تحلیف لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم آماده و اعلام شود، بلافاصله مجلس بررسی های خود را آغاز می کند، چرا که تأکید رییس جمهور منتخب و رییس مجلس شورای اسلامی این است که شرایط خاص کشور اقتضا می کند بلافاصله وزرای جدید مشخص شوند و کار خود را شروع کنند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس اگر تا زمان مراسم تحلیف لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم اعلام شود، کمیسیون های تخصصی مجلس از روز شنبه 16 مردادماه بررسی برنامه وزرای پیشنهادی را آغاز خواهند کرد و احتمالا یک هفته این کار در کمیسیون ها طول می کشد و پس از آن بررسی رأی اعتماد وزرا را در صحن علنی مجلس خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از 16 مرداد برنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را بررسی می کند

مجلس از 16 مرداد برنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را بررسی می کند