مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-28سياسي

عملیات مرصاد درس فراموش نشدنی به دشمنان انقلاب داد


معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات مرصاد درس فراموش نشدنی به دشمنان انقلاب داد و شهید حاج میرزا سلگی در این عملیات خوش درخشید.

- ایسنا/همدان معاون سابق عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: عملیات مرصاد درس فراموش نشدنی به دشمنان انقلاب داد و شهید حاج میرزا سلگی در این عملیات خوش درخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سالار آبنوش شامگاه سه شنبه 5 مرداد، در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد که در محل گلزار شهدای نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: اولین مقاومت در مقابل منافقین درعملیات مرصاد بود و برنامه جهانی دشمن برای نابودی انقلاب در مرصاد شکست خورد و درسی فراموش نشدنی به دشمنان داده شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات کل نیروهای منافقین در داخل و خارج سازماندهی شده بودند و برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه داشتند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عملیات مرصاد یک عملیات جهانی بود، افزود: اولین سد و مقاومت در مقابل دشمنان درعملیات مرصاد توسط رزمندگان همدان و شهید سلگی ایجاد شد و برنامه جهانی دشمنان برای نابودی انقلاب در این عملیات شکست خورد.

آبنوش تأکید کرد: شهید سلگی رییس ستاد لشکر در این عملیات بود و رزمندگان همدانی در منطقه چهارزبر جانانه در مقابل منافقین ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مرصاد درس فراموش نشدنی به دشمنان انقلاب داد

عملیات مرصاد درس فراموش نشدنی به دشمنان انقلاب داد