مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-28فناوري

شناسایی 130 مورد آلودگی به بدافزار


گزارشی از 502 مورد خدمت ارائه شده توسط مرکز ماهر در تیر ماه سال 1400 منتشر شده و بیشترین فراوانی مربوط به آلودگی به بدافزار و بات بوده که بیشتر از 130 مورد را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارشی از 502 مورد خدمت ارائه شده توسط مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای) در تیر ماه سال 1400 در گراف های زیر قابل مشاهده است.

خدمات ارائه شده شامل فراوانی و نوع رخدادهای رسیدگی شده توسط مرکز، بخش های دریافت کننده این خدمات و نحوه مطلع شدن مرکز از این رخدادها است.

طبق این اطلاعات، بیشترین فراوانی رخداد به ترتیب مربوط به آلودگی به بدافزار و بات، فیشینگ سایت های خارجی، شناسایی آسیب پذیری، فیشینگ سایت های داخلی، درخواست مشاوره، درخواست ارزیابی، افشای اطلاعات، دیفیس سایت و گزارش های خبری بوده است.

نحوه مطلع شدن مرکز ماهر از رخداد نیز در نمودار زیر آمده که نشان می دهد بیشترین آمار از طریق مراجع بین المللی به این مرکز رسیده است.

بیشترین اطلاع رسانی از طریق منابع داخلی به ترتیب از سامانه هوشیار، سامانه دانا، کارشناسان مرکز ماهر، گزارش آپاها، سامانه تله بدافزار، گزارش بخش خصوصی، سامانه بینا، گزارش مردم و گزارش نهادهای حاکمیتی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 130 مورد آلودگی به بدافزار

شناسایی 130 مورد آلودگی به بدافزار