مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-28سياسي

کرونا در البرز به طور سرسام آوری روبه افزایش است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به افزایش روند کرونا در البرز، گفت: وضعیت کرونا در البرز بسیار خطرناک است و تعداد فوتی ها و بستری ها به طور سرسام آوری در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نورمحمدفردی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در جمع اصحاب رسانه، که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، با بیان اینکه اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، وضعیت استان البرز بسیار بسیار خطرناک است گفت: تعداد فوتی ها و بستری ها نسبت به ماه های گذشته در البرز روبه افزایش است و از ابتدای بیماری کرونا تا کنون  4 هزار و 618 نفر فوتی داشتیم که از این تعداد هزار و 618 فوتی مربوط به 3 ماه گذشته است.

وی افزود: در حال حاضر  تعداد بستری های کرونایی البرز 4 رقمی شده و به هزار و 135 نفر رسیده است، متاسفانه  دیروز 26 نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند که این امر نشان می دهد کرونا همچنان در البرز در حال افزایش است.

برای کنترل بیماری همه مردم باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند؛ در حالیکه در سطح شهر می بینیم برخی از شهروندان بدون ماسک در حال تردد هستند.

این مقام مسؤول یادآور شد: ادارات استان بر اساس رنگبندی شهرها، محدودیت ها را رعایت میکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در البرز به طور سرسام آوری روبه افزایش است

کرونا در البرز به طور سرسام آوری روبه افزایش است