مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:202021-07-28پزشكي

اضافه شدن 150 تخت ویژه کرونا به ظرفیت بیمارستانی در شیراز


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کروناویروس در استان فارس، از فعال شدن 3 بیمارستان پشتیبان با ظرفیت 150 تخت به چرخه خدمات درمانی متبلایان به کرونا در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کروناویروس در استان فارس، از فعال شدن 3 بیمارستان پشتیبان با ظرفیت 150 تخت به چرخه خدمات درمانی متبلایان به کرونا در شیراز خبر داد.

اورنگ ایلامی چهارشنبه 6 مرداد با اشاره به اینکه در روز های اخیر تعداد بیماران مبتلا به کووید 19 نیازمند خدمات بستری در استان به شدت افزایش یافته است، به خبرنگاران گفت: از همه ظرفیت های ممکن برای افزایش تخت های بیمارستانی در استان استفاده و راهکارهای تقویت همکاری بیمارستان های غیردولتی نیز، مورد بررسی قرار گرفته است.

او با اعلام این هشدار که ظرفیت بیمارستان های مرجع کروناویروس در شیراز و قطب های درمانی نیز تکمیل شده است، اظهار داشت: در حال حاضر، بیمارستان ها با همراهی و از خودگذشتگی تیم های درمانی و مدافعان سلامت، بیش از توان خود در حال ارایه خدمات درمانی به بیماران هستند.

ایلامی با بیان اینکه شیوع کرونای دلتا در موج پنجم کرونا موجب افزایش بی سابقه بیماران نیازمند خدمات بستری در فارس شده است، افزود: در این راستا بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 150 تخت ویژه کرونا به ظرفیت بیمارستانی در شیراز

اضافه شدن 150 تخت ویژه کرونا به ظرفیت بیمارستانی در شیراز