مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:202021-07-28سياسي

پناهیان: ائمه جماعات مساجد با موعظه تبلیغ نکنند، عملی وارد شوند


عضو هیأت امناء بنیاد هدایت با تأکید بر اینکه امام جماعت فقط پیشوای نماز نیست و باید وارد میدان حل مشکلات و رفع نیازهای مردم شود، گفت: اصلی ترین هدف نماز جماعت، - حجت الاسلام علیرضا پناهیان سخنران مذهبی و عضو هیأت امناء بنیاد هدایت در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جایگاه امامت را تشریح کرد و اظهار داشت: همواره مفهوم امامت از منظر حقوقی مورد بحث قرار می گیرد و یا از منظری که شخصیت هایی از مقام خاصه یا عامه برخوردار هستند، ارزیابی می شود.

عضو هیأت امناء بنیاد هدایت افزود: این ها بحث های بسیار مفیدی هستند، منتها از زوایه های دیگر همچون اینکه امامت یک روش برای مدیریت است، بحث کمتری شده است.

 از این زاویه، امامت را فراتر از امامت عامه می توان تلقی کرد.

وی تصریح کرد: وقتی امام رضا (ع) می فرماید امام مانند پدر یا مادر و برادر دلسوز است در واقع یک الگوی خوب را تشبیه می کند.

در این خصوص روش هایی را باید اتخاذ کرد که ضمن حمایت و هدایت، موجب شکوفایی کودک و رشد استعدادها و حفظ استقلال وی و اعتماد به نفس او شود.

این مهم مجموعه ای از رفتارها را شامل می شود.

پناهیان بیان کرد: در مقام معلمی کردن نیز باید مانند پدر یا مادر رفتار کرد، در واقع اگر معلم پا را از حد خودش فراتر بگذارد و بخواهد با به کارگیری عواملی که صحیح نیست وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: ائمه جماعات مساجد با موعظه تبلیغ نکنند، عملی وارد شوند

پناهیان: ائمه جماعات مساجد با موعظه تبلیغ نکنند، عملی وارد شوند