مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-28سياسي

کنکور کارشناسی ارشد با بیش از 34هزار داوطلب در فارس برگزار می شود


کنکور کارشناسی ارشد 1400، در روزهای ششم تا هشتم مردادماه جاری با حضور 34هزار و 105 داوطلب در فارس برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا افشاری فر در خصوص کنکور کارشناسی ارشد 1400 توضیح داد: از میان 634 هزار و 54 نفر شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد در کل کشور، 34 هزار و 105 نفر در استان فارس، در 274 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

او افزود: آزمون کارشناسی ارشد امسال در 13 شهرستان استان یعنی اقلید، جهرم، آباده، داراب، فسا، لار، لامرد، کازرون، فیروزآباد، مرودشت، ممسنی، نی ریز و شیراز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

نماینده سازمان سنجش در فارس گفت: 21 هزار و 445 نفر از شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد در حوزه های شهر شیراز آزمون خواهند داد که از این تعداد 14 هزار و 440 نفر در حوزه دانشگاه شیراز حضور خواهند یافت.

افشاری فر با تأکید بر اینکه برای برگزاری این آزمون، تمهیدات لازم به منظور حفظ سلامت افراد و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شده است، عنوان کرد: امسال تعداد حوزه ها و روزهای آزمون برای کاهش تراکم داوطلبان افزایش یافته و آزمون ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با نظارت نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور کارشناسی ارشد با بیش از 34هزار داوطلب در فارس برگزار می شود

کنکور کارشناسی ارشد با بیش از 34هزار داوطلب در فارس برگزار می شود