مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-28سياسي

آبرسانی به 7 روستای استان قم به همت سپاه و یک بنیاد خیریه


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم با اشاره به اینکه 25 روستای این استان با مشکل جدی آب مواجه است، گفت: این قرارگاه با حمایت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سرهنگ محمود داودآبادی امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه کم آبی مشکلات زیادی را برای مردم به ویژه در گرمای تابستان ایجاد کرده است، اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان اولویتی مهم در موضوع آبرسانی به روستاها ورود کرده و رفع این مشکل را جزء ماموریت های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: با رصد و مطالعاتی که در استان قم انجام دادیم بالغ بر 25 روستا با مشکل جدی کمبود آب مواجه هستند که مشکل برخی روستاها فرسودگی شبکه سازندگی تعریف شد.

برای حفر سه روستا از خیر نیک اندیش آقای ابراهیمی کمک گرفتیم که حفر چاه دو روستای قره سو و جیریک آغاج به اتمام رسیده و روستای اسپید در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در روستاهایی که شبکه انتقال آب آنها نیازمند اصلاح بود نیز ورود کردیم، ابراز کرد: در روستاهای قمرود، حسین آباد میش مست، ایلیخ بلاخی و ورزنه اصلاح شبکه انجام شده و برای روستاهای چاهک و ونارچ نیز تامین لوله شده که در حال پیگیری برای اصلاح شبکه این دو روستا نیز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 7 روستای استان قم به همت سپاه و یک بنیاد خیریه

آبرسانی به 7 روستای استان قم به همت سپاه و یک بنیاد خیریه