مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-28سياسي

رصدخانه سرمایه اجتماعی قزوین باید راه اندازی شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: یکی از نیازهای مهم استان برای افزایش سرمایه اجتماعی تأسیس رصد خانه سرمایه اجتماعی است که دانشگاه امام خمینی (ره) مکان مناسبی برای این طرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کارگروه اجتماعی استان قزوین افزود: تمامی فعالیت ها و جلسات استان باید منتهی به افزایش سرمایه اجتماعی شود.

وی بیان کرد: سرمایه اجتماعی برای استان و کشور بسیار حائز اهمیت است و باید شورای هماهنگی و بررسی سرمایه اجتماعی عوامل موثر بر تقویت و تضعیف شاخص های افزایش سرمایه اجتماعی را به صورت تخصصی بررسی کند.

حبیبی با بیان اینکه افزایش سرمایه اجتماعی مهم ترین رسالت فعالان حوزه فرهنگی است،تصریح کرد: یکی از تفاوت هایی که بین حوزه فرهنگی و سایر حوزه ها است؛ عملکرد غیر شفاف و غیر قابل اندازه گیری حوزه فرهنگی می باشد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت ها در افزایش سرمایه اجتماعی باید بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرد،تصریح کرد: سرمایه اجتماعی استان به نسبت سرانه استاندارد در حد متوسط است و باید ارتقا یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: سرمایه اجتماعی استان نسبت به سال 94 در حال افزایش است اما با راه اندازی رصد خانه سرمایه اجتماعی می توان استان را با شتاب بیشتری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصدخانه سرمایه اجتماعی قزوین باید راه اندازی شود

رصدخانه سرمایه اجتماعی قزوین باید راه اندازی شود