مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-28اقتصادي

سرعت گیرهای بی رنگ و نشان بلای جان خودروها در بندرعباس/ مدعی العموم ورود می کند؟


ایجاد سرعت گیر های بی رنگ و نشان و غیراستاندارد در نقاط مختلف شهرستان بندرعباس بخصوص در جاده های همجوار به بلای جان خودروها تبدیل شده و روزانه دهها خودرو را آسیب اساسی می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرعت گیرهای بی حساب و کتاب و عمدتا بی رنگ و نشان و غیراستاندارد در نقاط مختلف شهرستان بندرعباس سبب گلایه فراوان مردم شده است.

سرعت گیرهایی که عمدتا با انباشت آسفالت متراکم ایجاد شده و رنگی برای دیده شدن آنها در طول روز و شب نیز به آنان زده نشده است و روزانه دهها خودروی مردم را از قسمت جلوبندی و کارتل دچار آسیب اساسی کرده و راهی تعمیرگاه می کند.

طبق قانون باید پیش از هر سرعت گیر استانداردی، تابلو و چراغ هشدار دهنده نصب باشد تا ذات ایجاد سرعت گیر که کاستن از سرعت خودروها برای جلوگیری از تصادف نیز رعایت شود اما در موارد متعددی در سطح شهرستان بندرعباس شاهد ایجاد سرعت گیرهایی هستیم که قابل مشاهده نیستند و رانندگان در فاصله کمی از آنها از وجود آنها مطلع می شوند که یا مجبور به ترمزهای شدید ناگهانی هستند و یا پس از برخورد شدید با این سرعت گیرها دچار آسیب اساسی به جلوبندی و زیربندی ماشین می شوند.

  اخیرا بر تعداد این سرعت گیرهای بی قاعده در نیز افزوده شده به طوری که در روبروی شهرک توحید، جاده راه آهن به سمت ایسین و در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت گیرهای بی رنگ و نشان بلای جان خودروها در بندرعباس/ مدعی العموم ورود می کند؟

سرعت گیرهای بی رنگ و نشان بلای جان خودروها در بندرعباس/ مدعی العموم ورود می کند؟