مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-28اقتصادي

تاثیر ماینرها، از مصرف بالا تا خسارت به شبکه و بروز خاموشی ها


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: همراهی شهروندان خوزستانی با مجموعه صنعت برق می تواند از بروز خاموشی های بدون برنامه جلوگیری کند.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: همراهی شهروندان خوزستانی با مجموعه صنعت برق می تواند از بروز خاموشی های بدون برنامه جلوگیری کند.

علی خدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجموعه صنعت برق در تلاش است تا در این شرایط گرمای خوزستان، از وقوع خاموشی ها جلوگیری کند اما متاسفانه در این شرایط حساس عده ای به فکر سودجویی هستند و این مساله مردم را دچار مشکلاتی می کند.

وی با بیان اینکه فعالیت دستگاه های استخراج رمزارز در این شرایط حساس با بالا بردن بار مصرفی شبکه باعث بروز بخشی از خاموشی های ناخواسته می شوند، افزود: از ابتدای تیرماه امسال تاکنون، 409 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز (ماینر)، در 16 شهرستان خوزستان کشف و ضبط شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با تاکید بر مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان، گفت: دستگاه های استخراج رمزارز، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه ارزان، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد می کنند و باعث برخی از خاموشی های ناخواسته در شبکه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر ماینرها، از مصرف بالا تا خسارت به شبکه و بروز خاموشی ها

تاثیر ماینرها، از مصرف بالا تا خسارت به شبکه و بروز خاموشی ها