مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:002021-07-28پزشكي

70 درصد مبتلایان به کرونا در همدان از نوع دلتا هستند


یک متخصص میکروب شناسی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: 70 درصد مبتلایان به کرونا ویروس در همدان از نوع دلتا کرونا هستند.

- ایسنا/همدان یک متخصص میکروب شناسی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: 70 درصد مبتلایان به کرونا ویروس در همدان از نوع دلتا کرونا هستند.

دکتر محمد طاهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قدرت سرایت پذیری بیشتر ویروس و علائم مشابه آنفلوآنزا درمان و تشخیص را سخت کرده و مشکلاتی را برای کادر درمان به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا از ناحیه بینی- گلو وارد بدن می شود ، تصریح کرد: باید ناحیه بینی و گلو مرطوب و خیس باشد که در این صورت ویروس بلعیده می شود و در محیط اسیدی معده از بین می رود همچنین از طریق بزاق و محتویات ایمنوگلوبینی ترشحی در ناحیه گلو می تواند باعث از بین مقدار زیادی از ویروس شود در غیر این دو حالت فرد به راحتی مبتلا می شود.

وی ادامه داد: توصیه می شود مردم به فواصل نیم ساعت آب مصرف کنند چرا که این ویروس ها در صورت حضور در ناحیه بینی و گلو با مصرف آب بلعیده شده و در نهایت با اسید معده از بین می روند، بنابراین اگر مردم این موضوع را مورد توجه قرار دهند، با مقدار زیادی از آمار مبتلایان همراه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مبتلایان به کرونا در همدان از نوع دلتا هستند

70 درصد مبتلایان به کرونا در همدان از نوع دلتا هستند