مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-28پزشكي

استقبال ضعیف کبودراهنگی ها از واکسن کرونا


رییس مرکز بهداشت و مسئول واکسیناسیون کرونای شهرستان کبودراهنگ گفت: با وجود اطلاع رسانی گسترده و ایجاد مراکز 13 گانه ثابت و سیار واکسیناسیون کرونا، - ایسنا/همدان رییس مرکز بهداشت و مسئول واکسیناسیون کرونای شهرستان کبودراهنگ گفت: با وجود اطلاع رسانی گسترده و ایجاد مراکز 13 گانه ثابت و سیار واکسیناسیون کرونا، استقبال مردم شهرستان کبودراهنگ از واکسن کرونا بسیار ضعیف است.

دکتر فرشته ستایش در گفت و گو با ایسنا، از تزریق بیش از 9000 دوز واکسن کرونا در شهرستان کبودراهنگ خبر داد و افزود: نزدیک به 14 هزار دُز واکس دریافت کرده ایم و هم اکنون 6000 دُز واکسن در اختیار داریم ولی به دلیل استقبال ضعیف مردم از دریافت واکسن کووید 19 کمترین آمار واکسیناسیون کرونا در استان به کبودراهنگ اختصاص یافته است.

ستایش تصریح کرد: ما برای رفاه حال شهروندان سه مرکز سیار را نیز در سطح شهرستان فعال کرده ایم تا افرادی که مشکل تردد دارند بتوانند واکسن کرونا را دریافت کنند ولی با این حال همچنان مردم کبودراهنگ از دریافت واکسن کرونا هراس دارند.

ستایش از واکسیناسیون خودرویی در هفته های آینده در کبوداهنگ خبر داد و گفت: به پیشنهاد فرماندار کبودراهنگ احتمال راه اندازی واکسیناسیون خودرویی است تا بتوانیم پوشش واکسیناسیون کرونا در شهرستان را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ضعیف کبودراهنگی ها از واکسن کرونا

استقبال ضعیف کبودراهنگی ها از واکسن کرونا