مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-28اقتصادي

اهدای بیش از دو میلیارد تومان جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و دامادهای قمی


کمیته امداد استان قم 91 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای مددجو و غیر مددجو به ارزش بیش از دو میلیارد تومان اهدا کرد.

- ایسنا/قم کمیته امداد استان قم 91 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای مددجو و غیر مددجو به ارزش بیش از دو میلیارد تومان اهدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم، با اشاره به اینکه مرحله اول این طرح در دهه کرامت برگزار و 157 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت اهدا شد گفت: در مرحله دوم، به مناسبت عید سعید غدیرخم، 91 سری جهیزیه و هدیه ازدواج اهدا شد.

وی بابیان اینکه 57 سری جهیزیه به ارزش 320 میلیون ریال به نوعروسان و افرادی که ازدواج مجدد داشته اند تعلق گرفته است افزود: این جهیزیه شامل یک دستگاه یخچال فریزر 13 فوت، یک دستگاه اجاق گاز پنج شعله، یک دستگاه ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی، یک دستگاه تلویزیون LED 32 اینچ، یک دستگاه جاروبرقی و یک تخته فرش 12 متری است.

میرشکار بابیان اینکه 10 سری جهیزیه نیز به نوعروسان غیر تحت حمایت اهداشده است تصریح کرد: 24 هدیه ازدواج 60 میلیون ریالی هم به دامادهای تحت حمایت اهدا شد.

وی ازدواج پایدار دختران و پسران تحت حمایت را بسیار ضروری عنوان و اظهار کرد: این افراد قبل از دریافت جهیزیه و هدیه ازدواج باید در دوره های آموزشی این نهاد که در سال های اخیر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از دو میلیارد تومان جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و دامادهای قمی

اهدای بیش از دو میلیارد تومان جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و دامادهای قمی