مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-28فناوري

400 هزار نفر خواستار توقف محدودیت بیشتر برای اینترنت شدند


با اجرای این طرح با توجه به عدم امکان برقراری ارتباط با مدیران شبکه های ارتباطی و اجتماعی خارجی به خاطر تحریم ها منجر به فیلترینگ یا ایجاد اختلال جدی در پهنای باند بسیاری از پلتفرم های کاربردی بین المللی از جمله اینستاگرام و واتساپ خواهد شد.

- با اجرای این طرح با توجه به عدم امکان برقراری ارتباط با مدیران شبکه های ارتباطی و اجتماعی خارجی به خاطر تحریم ها منجر به فیلترینگ یا ایجاد اختلال جدی در پهنای باند بسیاری از پلتفرم های کاربردی بین المللی از جمله اینستاگرام و واتساپ خواهد شد.

طرح مجلس برای محدود کردن دسترسی شهروندان به اینترنت که از آن با نام حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی هم یاد می شود نگرانی بسیاری از شهروندان را برانگیخته است.

بر همین اساس جمعی از شهروندان و کاربران شبکه های اجتماعی در مخالفت با این طرح کارزاری اینترنتی تشکیل داده اند که از 15 تیر تا امروز نزدیک به 497 هزار نفر آن را امضا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران؛ امضاکنندگان این کارزار از نمایندگان مجلس خواسته اند برای رعایت حقوق مردم ایران و کمک به معیشت آن ها، بیش از این موانع جدیدی برای کسب و کارهای خرد و کلان ایجاد نکنند.

در بیانیه این طرح با اشاره به اینکه طرح موسوم به حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی به عقیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار نفر خواستار توقف محدودیت بیشتر برای اینترنت شدند

400 هزار نفر خواستار توقف محدودیت بیشتر برای اینترنت شدند