مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-28اقتصادي

قالیباف: باید موانع مالی و لجستیکی فعالیت بخش خصوصی ایران و سوریه رفع شود


رییس مجلس شورای اسلامی که عصر روز گذشته وارد دمشق شده در نخستین نشست رسمی خود، پای حرف ها، پیشنهادات و نکات حدود 50 نفر از بازرگانان، تجار و فعالان اقتصادی، - رییس مجلس شورای اسلامی که عصر روز گذشته وارد دمشق شده در نخستین نشست رسمی خود، پای حرف ها، پیشنهادات و نکات حدود 50 نفر از بازرگانان، تجار و فعالان اقتصادی، صنایع و کشاورزی بخش های خصوصی ایران و سوریه نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در ابتدای این دیدار که با حضور محمد ثامن الخلیل وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه برگزار شد، تاکید کرد: امروز مجاهدان عرصه جنگ اقتصادی و تجاری شما هستید و باید همه ما بتوانیم مانند رزمندگان و مجاهدانی که در جنگ نظامی و امنیتی تلاش کردند، تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: این سفر و حضور من با هدف گسترش و عمق بخشیدن به فعالیت های اقتصادی، کشاورزی و تجاری دو کشور انجام شده و به همین دلیل ترجیح دادم نخستین نشست رسمی را با فعالان اقتصادی و تجاری برگزار کنم و مصمم هستیم برای مشارکت بخش خصوصی دوکشور در ظرفیت های اقتصادی زمینه های مناسب را فراهم کنیم و این بخش را توسعه دهیم.

رییس مجلس در این نشست تاکید کرد: باید با تلاش برای رفع موانع فعالیت بخش های خصوصی دو کشور در حوزه های مختلف اقتصادی شاهد شکل گیری یک تجارت قوی بین بخش خصوصی ایران و سوریه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: باید موانع مالی و لجستیکی فعالیت بخش خصوصی ایران و سوریه رفع شود

قالیباف: باید موانع مالی و لجستیکی فعالیت بخش خصوصی ایران و سوریه رفع شود