مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:552021-07-28سياسي

بایدن: روسیه در تدارک مداخله در انتخابات میان دوره کنگره است!


رییس جمهور آمریکا در ادامه کارزار روسیه هراسی، دولت مسکو را به تلاش برای مداخله در انتخابات میان دوره ای کنگره که قرار است 2 سال دیگر برگزار شود؛ - به نقل از اسپوتنیک، جو بایدن رییس جمهور آمریکا بعد از دیدار روز گذشته خود با نمایندگان نهادهای امنیتی این کشور، مدعی شد که طبق برخی گزارش های ارائه شده، روسیه در تدارک مداخله در روند انتخابات میان دوره 2022 آمریکا است! وی در ادامه این ادعا افزود: به کارزار انتشار اطلاعات جعلی و آنچه که روسیه از هم اکنون درباره انتخابات 2022 انجام می دهد؛ نگاه کنید.

این نقض آشکار حق حاکمیت ما است.

البته بایدن درباره اینکه روش های احتمالی مسکو برای مداخله در انتخابات 2022 چیست یا اینکه چه شواهدی در دست است؛ اشاره ای نکرد.

انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در 8 نوامبر 2022 انجام می شود که طی آن همه 435 کرسی مجلس نمایندگان و 34 کرسی از مجموع 100 کرسی مجلس سنا به رای گذاشته خواهد شد.

اتهام جدید بایدن و نهادهای اطلاعاتی آمریکا علیه روسیه در حالی است که گمان می رود در انتخابات میان دوره ای کنگره، جمهوریخواهان برای جبران ناکامی انتخابات ریاست جمهوری 2020، حضوری پررنگ داشته باشند و این امر مایه نگرانی دموکرات هایی است که در حال حاضر کنترل هر دو مجلس قوه مقننه را در اختیار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: روسیه در تدارک مداخله در انتخابات میان دوره کنگره است!

بایدن: روسیه در تدارک مداخله در انتخابات میان دوره کنگره است!