مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:552021-07-28پزشكي

وضعیت قرمز بیمارستان های اهواز / سرریز بیماران رازی به دیگر بیمارستان ها


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از احتمال افزایش بیمارستان های پذیرای بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان خبر داد.

- وضعیت قرمز بیمارستان های اهواز / سرریز بیماران "رازی" به دیگر بیمارستان ها ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از احتمال افزایش بیمارستان های پذیرای بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان خبر داد.

دکتر فرهاد سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند روز گذشته میزان مراجعات بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان های خوزستان و موارد بستری افزایش یافته است و در حال برگشت به پیک بیماری و شرایط قرمز در بیمارستان ها هستیم.

وی افزود: در حال حاضر در اهواز بیمارستان های رازی، امام خمینی(ره)، سینا، امیرالمومنین(ع) علامه کرمی و فاطمه الزهرا(س) پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستند و احتمالا در روزهای آینده مجبور می شویم بیمارستان های دیگر را نیز به چرخه کرونا اضافه کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان رازی اهواز تقریبا تکمیل است و سرریز این بیمارستان به بیمارستان های دیگر منتقل می شود.

سلطانی با بیان اینکه سوش غالب کرونا در کشور دلتا است، عنوان کرد: مردم باید رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه پرهیز از حضور در تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز بیمارستان های اهواز / سرریز بیماران رازی به دیگر بیمارستان ها

وضعیت قرمز بیمارستان های اهواز / سرریز بیماران رازی به دیگر بیمارستان ها