مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:502021-07-28اقتصادي

وضعیت بازار سیمان بهتر می شود


مدیرعامل سیمان کردستان با اشاره به رفع مشکل قطعی برق با تدابیر مسئولان از رفع شدن مشکل تامین نیاز بازار طی 10 روز آینده خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل سیمان کردستان با اشاره به رفع مشکل قطعی برق با تدابیر مسئولان از رفع شدن مشکل تامین نیاز بازار طی 10 روز آینده خبر داد.

رضا نیک پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به قطعی مکرر برق طی چند هفته گذشته، اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده از طرف صنعت سیمان، ظرف مدت 10 روز آینده وضعیت تامین نیاز بازار سیمان به روال عادی باز می گردد.

وی افزود: امکان ذخیره سازی سیمان بیش از یک هفته وجود ندارد و قطعی برق این واحد صنعتی موجب کاهش تولید سیمان و استفاده سودجویان از این فرصت و افزایش قیمت سیمان شد؛ صنعت سیمان همواره در راستای سیاست های دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته که دغدغه مردم را کاهش دهد.

مدیرعامل شرکت سیمان کردستان با تاکید بر اهمیت شفافیت در اطلاع رسانی در صنعت سیمان، عنوان کرد: علی رغم اینکه تمام صنایع کشور دارای یارانه هستند با این حال سیمان ارزان ترین کالا است چرا که سیمان با نرخ کیلویی 600 تومان ارزان تر از هر کالایی به دست مردم می رسد.

وی با اشاره به قیمت هشت هزار تومانی هر لیتر آب آشامیدنی بدون نیاز به فرآوری، بیان کرد: انتظار فروش سیمان با فناوری پیچیده و زمان بر به میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بازار سیمان بهتر می شود

وضعیت بازار سیمان بهتر می شود