مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-28اقتصادي

اعتبارات تعمیر راه های روستایی کبودراهنگ کافی نیست


رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کبودراهنگ گفت: برای روکش راه های روستایی هفت میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که نسبت وسعت شهرستان، - ایسنا/همدان رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کبودراهنگ گفت: برای روکش راه های روستایی هفت میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که نسبت وسعت شهرستان، گستردگی و پراکندگی روستاهای و تخریب راه های روستایی بسیار ناچیز است.

سید حسین حسینی عهد در گفت گو با ایسنا، با بیان اینکه تعمیر راه های روستایی شهرستان کبودراهنگ همت و پیگیری ویژه از اعتبارات ملی را می طلبد، اظهار کرد: روکش راه های روستایی کبودراهنگ با اعتبار هفت میلیارد تومان انجام گرفته اما این میزان اعتبار نسبت وسعت شهرستان و پراکندگی روستاهای و تخریب راه های روستایی بسیار ناچیز است.

وی با بیان اینکه 553 کیلومتر از راه های شهرستان کبودراهنگ روستایی است، تصریح کرد: 180 کیلومتر از این راه ها نیاز به تعمیر و ارتقاع دارند.

وی با اشاره به اینکه در حال پیگیری برای تخصیص بودجه محرومیت زدایی شهرستان برای راه های روستایی هستیم،خاطرنشان کرد: نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ نیز در این باره پیگیر اعتبارات ملی و افزایش اعتبارات استانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات تعمیر راه های روستایی کبودراهنگ کافی نیست

اعتبارات تعمیر راه های روستایی کبودراهنگ کافی نیست