مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-28ورزشي

تمرین دختران فوتبالیست کرمانشاه در پارک ها!


واگذاری تنها زمین چمن فوتبال بانوان کرمانشاه به بخش خصوصی در قالب ماده 88 مشکلات زیادی را برای دختران فوتبالیست کرمانشاهی به همراه داشته است.

- ایسنا/کرمانشاه واگذاری تنها زمین چمن فوتبال بانوان کرمانشاه به بخش خصوصی در قالب ماده 88 مشکلات زیادی را برای دختران فوتبالیست کرمانشاهی به همراه داشته است.

فاطمه مرادی از مربیان فوتبال بانوان در کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: زمین مجموعه ورزشی کوثر تنها زمین چمن فوتبال بانوان در کرمانشاه است که از حدود دو سال پیش طبق ماده 88 به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: این مسئله باعث شده تا باشگاه های فوتبال بانوان برای تمرین دختران فوتبالیست از بخش خصوصی تایم اجاره کنند که رقم اجاره هم بسیار بالاست.

این مربی فوتبال بانوان در کرمانشاه افزود: برای هر تایم یک ساعت و نیمه باید حدود 250 هزار تومان بپردازیم که باتوجه به لزوم سه جلسه تمرین در هفته مجموعا در ماه رقم آن بسیار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که ما در هر تایم حدود 24 بازیکن داریم که از هر بازیکن هم حدود 120 هزار تومان می گیریم که در مقابل هزینه ماهانه هر تایم تمرین در زمین چمن بالاست و این مسئله باعث می شود تا مجبور شویم چیزی هم از جیب بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین دختران فوتبالیست کرمانشاه در پارک ها!

تمرین دختران فوتبالیست کرمانشاه در پارک ها!