مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:402021-07-28ورزشي

هیچ ورزشکار زنجانی در بیست بیست نیست


سی و دومین دوره بازی های تابستانی المپیک از اول مردادماه به میزبانی توکیو با حضور حدود 11 هزار ورزشکار در قالب 206 کشور آغاز شد.

- ایسنا/زنجان سی و دومین دوره بازی های تابستانی المپیک از اول مردادماه به میزبانی توکیو با حضور حدود 11 هزار ورزشکار در قالب 206 کشور آغاز شد.

از زمان شیوع ویروس کرونا، بی تردید عرصه ورزش را باید یکی از بخش هایی قلمداد کرد که تاثیر زیادی از این اتفاق گرفته و در طول 17 ماه گذشته، شاهد تعطیلی بسیاری از رشته های ورزشی و یا حداقل برگزاری این رویدادها بدون حضور تماشاگران بودیم که این نوع برگزاری نیز عرصه ورزش را به میدانی بی روح برای حوزه ای که باید مملو از نشاط و شادابی باشد، کرده است.

از زمانی که آتن در سال 1896 میزبان اولین دوره بازی های تابستانی المپیک شد، تا به امروز سی و یک دوره این آوردگاه بزرگ ورزشی برگزار شده و هم اینک سی و دومین دوره آن به میزبانی توکیو، در حالی که قرار بود که رقابت ها در سال گذشته برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن، با یک سال تاخیر و از اول مردادماه امسال کار خود را آغاز کرد تا مشعل این بازی ها کماکان روشن بماند.

کاروان ورزشی ایران در سی و دومین بازی های تابستانی المپیک با 66 ورزشکار در قالب 17 رشته ورزشی در بزرگ ترین آوردگاه ورزشی دنیا حضور پیدا کرده و تا به امروز به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ورزشکار زنجانی در بیست بیست نیست

هیچ ورزشکار زنجانی در بیست بیست نیست