مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:402021-07-28پزشكي

گلایه از تعلل وزارت بهداشت در تکمیل بیمارستان عنبرآباد در شرایط سخت کرونایی


نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از بی توجهی وزارت بهداشت نسبت به تکمیل بیمارستان عنبرآباد به عنوان نشانه بی عدالتی در حوزه درمان یاد کرد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از بی توجهی وزارت بهداشت نسبت به تکمیل بیمارستان عنبرآباد به عنوان نشانه بی عدالتی در حوزه درمان یاد کرد.

دکتر ذبیح الله اعظمی در گفت و گو با ایسنا تکمیل بیمارستان عنبرآباد را یک مطالبه مردمی عنوان کرد و افزود: بی توجهی وزارت بهداشت نسبت به تکمیل این پروژه نشانه بی عدالتی در حوزه بهداشت و سلامت است زیرا علی رغم تخصیص اعتبار لازم، امورات ساخت و تکمیل این بیمارستان در چنین شرایطی که نیاز مبرم است به کندی پیش می رود.

وی اظهار کرد: تکمیل بیمارستان عنبرآباد یکی از مطالبات اصلی مردم این شهرستان از دولت جدید است آن هم در شرایطی که حرف اول و آخر را باید عدالت بهداشتی و سلامت در کشور بزند.

اعظمی با ابراز تاسف از دلیل تراشی وزارت بهداشت برای عدم تکمیل بیمارستان عنبرآباد افزود: نظر وزارت بهداشت در بهانه قرار دادن فاصله کوتاه 30 کیلومتری عنبرآباد تا جیرفت برای کم توجهی به تکمیل این بیمارستان غیرقابل قبول است و به عنوان نماینده مردم پیگیر تکمیل و تجهیز این بیمارستان در این وضعیت سخت کرونایی خواهم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از تعلل وزارت بهداشت در تکمیل بیمارستان عنبرآباد در شرایط سخت کرونایی

گلایه از تعلل وزارت بهداشت در تکمیل بیمارستان عنبرآباد در شرایط سخت کرونایی