مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:402021-07-28اقتصادي

وزارت راه: طولانی ترین تونل آزادراهی جنوب غرب آسیا را افتتاح می کنیم


روز پنجشنبه اولین فاز این پروژه را به طول 150 کیلومتر افتتاح می کنیم که برای آن 1600 میلیارد تومان هزینه شده و ارزش روز آن 2500 میلیارد تومان است.

- روز پنجشنبه اولین فاز این پروژه را به طول 150 کیلومتر افتتاح می کنیم که برای آن 1600 میلیارد تومان هزینه شده و ارزش روز آن 2500 میلیارد تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تونل البرز به طول 6.

5 کیلومتر طولانی ترین تونل جاده کشور و همچنین طولانی ترین آزادراهی در جنوب غرب آسیا محسوب می شود که طول این تونل با مسیرهای دسترسی به 9 کیلومتر می رسد.

خیرالله خادمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره جزییات پروژه هایی که روز پنجشنبه مصادف با عید غدیر با فرمان رییس جمهوری به افتتاح می رسد؛ اظهار داشت: یکی از پروژه هایی که روز پنجشنبه افتتاح می شود راه آهن یزد اقلید است که بخشی از کریدور شمال شرق به جنوب غرب کشور محسوب می شود و می تواند استان فارس را به یزد و خراسان رضوی و از آنجا به جاده بافق طبس متصل کند.

وی ادامه داد: راه آهن یزد اقلید می تواند برای مسافرانی که از استان فارس، بوشهر، کهگلیویه و بویراحمد به سمت مشهد مقدس تردد می کند مسیر میانبری باشد.

همچنین در این مناطق معادن سنگ آهن بسیار زیادی وجود دارد که مسیر تردد سنگ آهن از شمال شرق کشور به سمت مسیرهای مرکزی است و بنابراین راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت راه: طولانی ترین تونل آزادراهی جنوب غرب آسیا را افتتاح می کنیم

وزارت راه: طولانی ترین تونل آزادراهی جنوب غرب آسیا را افتتاح می کنیم