مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:302021-07-28اقتصادي

کشف سه محموله گندم احتکار شده توسط دلالان در خراسان شمالی


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی از کشف سه محموله گندم احتکار شده توسط دلالان در شهرستان شیروان خبر داد.

- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان خبر داد: کشف سه محموله گندم احتکار شده توسط دلالان در خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی از کشف سه محموله گندم احتکار شده توسط دلالان در شهرستان شیروان خبر داد.

دکتر جواد تشکری در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: یکی از این محموله ها به وزن 14 تن، و دو محموله دیگر به مقدار چهار و 35 تن بوده است.

وی ارزش گندم های کشف شده را 265 میلیون تومان اعلام کرد.

تشکری تاکیدکرد: با توجه به شرایط ویژه سال جاری،خشکسالی، از بین رفتن مزارع دیم و افزایش خیلی زیاد قیمت علوفه، نظارت های جدی قبل از برداشت گندم بر روی دلالان انجام شده است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به شرایط ذکر شده نیز کشاورز ترجیح داده تا مدیریت گندم های تولیدی توسط خود آن ها انجام شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سال گذشته از آنجاییکه وجوه کشاورزان دیر پرداخت می شد یا نرخ خرید تضمینی کم بود، کشاورز گندم خود را به دلال می فروخت، افزود: اما در سال جاری نرخ خرید گندم بالا بوده و از سوی دیگر وجوه کشاورزان نیز زود پرداخت می شود، زمینه برای فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سه محموله گندم احتکار شده توسط دلالان در خراسان شمالی

کشف سه محموله گندم احتکار شده توسط دلالان در خراسان شمالی