مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-27پزشكي

وضعیت شیوع کرونا در اصفهان فاجعه آمیز است/ بحران کرونا در بیمارستان های استان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اگر شرایط بحران را درک نکنیم به طور قطع هفته آینده با فاجعه ای روبه رو می شویم و باید هر چه زودتر شرایط کرونا توسط مسؤولان استانی، - آرش نجیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت کرونا در استان اظهار داشت: در استان به شدت تعداد موارد بستری و ابتلا به کرونا در حال افزایش است و شرایط در بیمارستان ها از نظر تعداد بیماران بحرانی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: بعد از اینکه 2 هفته ای تعداد موارد ابتلا رشد بی اندازه ای داشت، تعداد موارد بدحال هم شروع به افزایش کرده است و روزهای آینده با افزایش مرگ و میر مواجه می شویم.

وی با بیان اینکه هیچ نشانه ای از بهبود در تعداد موارد ابتلای سرپایی و بستری دیده نمی شود و همچنان با سرعت به سمت افزایش موارد ابتلا بالا می رویم، گفت: به طور قطع بزرگترین موج بیماری را در استان اصفهان تجربه می کنیم.

نجیمی با اشاره به اینکه 45 تا 50 درصد از تست های کرونامثبت می شود، بیان کرد: شهرستان های استان هم درگیر کرونا هستند اما 70 درصد بستری ها در اصفهان است و بیشترین مشکل را در شهرستان اصفهان داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به بیمارستان های مرجع کرونا در اصفهان عنوان کرد: بیمارستان الزهرا(س) با توجه به افزایش آمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شیوع کرونا در اصفهان فاجعه آمیز است/ بحران کرونا در بیمارستان های استان

وضعیت شیوع کرونا در اصفهان فاجعه آمیز است/ بحران کرونا در بیمارستان های استان