مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-27سياسي

آزمون کارشناسی ارشد اولین بار در دانشگاه بزرگمهر قاینات برگزار می شود


مدیر امور آموزشی دانشگاه بزرگمهر قاینات گفت: با درخواست دانشگاه بزرگمهر و موافقت سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کارشناسی ارشد اولین بار با حضور 683 داوطلب در این دانشگاه برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر امور آموزشی دانشگاه بزرگمهر قاینات گفت: با درخواست دانشگاه بزرگمهر و موافقت سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کارشناسی ارشد اولین بار با حضور 683 داوطلب در این دانشگاه برگزار می شود.

حسین صفایی فر، چهارشنبه 6 مردادماه به رسانه های گروهی اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 مربوط به حوزه شهرستان های قاینات و زیرکوه اولین بار در دانشگاه بزرگمهر قاینات در روزهای چهارشنبه ششم مرداد تا جمعه هشتم مرداد ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه 337 نفر از متقاضیان زن و 346 نفر مرد هستند گفت: آزمون کارشناسی ارشد حوزه امتحانی شهرستان های قاینات و زیرکوه با رقابت 50 داوطلب در نوبت صبح امروز چهارشنبه ششم مرداد که مربوط به رشته های شناور آزمون کارشناسی ارشد است، شروع شد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در دانشگاه گفت: در دومین روز برگزاری آزمون 393 داوطلب در نوبت صبح پنجشنبه هفتم مرداد با هم به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد 217 نفر زن و 176 نفر مرد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون کارشناسی ارشد اولین بار در دانشگاه بزرگمهر قاینات برگزار می شود

آزمون کارشناسی ارشد اولین بار در دانشگاه بزرگمهر قاینات برگزار می شود