مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-27سياسي

جهاددانشگاهی ظرفیتی توانمند در عرصه فرهنگی و پژوهشی است


شهردار شیراز تاکید کرد که جهاددانشگاهی، ظرفیتی مناسب و قابل اتکا در بخش های مختلف خصوصا در مباحث فرهنگی و علمی پژوهشی است که باید از آن به شکل مطلوب بهره بُرد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز تاکید کرد که جهاددانشگاهی، ظرفیتی مناسب و قابل اتکا در بخش های مختلف خصوصا در مباحث فرهنگی و علمی پژوهشی است که باید از آن به شکل مطلوب بهره بُرد.

حیدر اسکندرپور در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک چهل و یکمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، این نهاد را یکی از ظرفیت های مهم ایجاد شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دانست که شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، تا حدودی از این ظرفیت خصوصا در مباحث رسانه ای، فرهنگی و اجتماعی و پژوهشی، استفاده کرده است.

اسکندرپور توانایی جهاددانشگاهی فارس در اقدامات پژوهشی را به واسطه برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و متخصص خصوصا در حوزه علوم اجتماعی را یادآور شد.

شهردار شیراز گفت: یکی از اقدامات انجام شده از سوی جهاددانشگاهی، طرح های اتاف (ارزیابی تاثیر اجتماعی و فرهنگی) بود که استفاده از آن، نویدبخش نگاهی انسان محورانه و هدفمند به پروژه های عمرانی و شهری است.

او خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه و تخصص مجموعه جهاد دانشگاهی خصوصا در فارس در زمینه پژوهش و تحقیقات، شهرداری شیراز و مرکز پژوهش های شورای اسلامی همکاری نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی ظرفیتی توانمند در عرصه فرهنگی و پژوهشی است

جهاددانشگاهی ظرفیتی توانمند در عرصه فرهنگی و پژوهشی است