مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-27بين الملل

آزار و اذیت خبرنگاران خارجی در سیل چین/ برخی تهدید به مرگ شدند


سخنان سازمان های وابسته به حزب کمونیست به عنوان قدرت حاکم بر چین به صورت مستقیم ایمنی روزنامه نگاران خارجی مستقر در این کشور را به خطر می اندازد.

- سخنان سازمان های وابسته به حزب کمونیست به عنوان قدرت حاکم بر چین به صورت مستقیم ایمنی روزنامه نگاران خارجی مستقر در این کشور را به خطر می اندازد.

کلوپ خبرنگاران خارجی چین (FCCC) اعلام کرد: خبرنگاران چندین رسانه خارجی مستقر در چین هنگام پوشش سیل اخیر این کشور مورد آزار آنلاین قرار گرفته یا از سوی ساکنان محلی اذیت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از رویترز ، برخی از کارکنان بی بی سی و لس آنجلس تایمز مستقر در چین در هنگام کار روی سیل چین تهدید به مرگ شدند.

لودرها مردم سیل زده شهر ژنگژو استان هنان چین را با خود به مناطق خشکتر می برند/ عکس: رویترز بیانیه روز سه شنبه کلوپ خبرنگاران خارجی چین ، خصومت رو به رشد با رسانه های خارجی در این کشور را مورد انتقاد قرار داد و برخی از آزارگران را طرفداران نهادهای دولتی می خواند.

بی بی سی در اعلام توییتری خود نوشت: باید اقدامات فوری از سوی دولت چین برای جلوگیری از حمله به روزنامه نگاران خارجی صورت گیرد.

اقداماتی که ادامه آن خبرنگاران خارجی را به خطر می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزار و اذیت خبرنگاران خارجی در سیل چین/ برخی تهدید به مرگ شدند

آزار و اذیت خبرنگاران خارجی در سیل چین/ برخی تهدید به مرگ شدند