مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-27فرهنگي

برخی عوامل به جای مبلغ چک قراردادشان عنوان «هدیه» نوشتند


نشست خبری عوامل تولید فیلم سینمایی «کتاب سرخ» اولین تجربه کارگردانی «امین زندگانی» با موضوع «واقعه عاشورا» در یزد به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برگزار شد.

- امین زندگانی در نشست خبری اولین تجربه کارگردانی اش در یزد: برخی عوامل به جای مبلغ چک قراردادشان عنوان هدیه نوشتند ایسنا/یزد نشست خبری عوامل تولید فیلم سینمایی کتاب سرخ اولین تجربه کارگردانی امین زندگانی با موضوع واقعه عاشورا در یزد به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برگزار شد.

امین زندگانی در نشست خبری عوامل تولید فیلم سینمایی کتاب سرخ که اولین تجربه کارگردانی اش در سینماست، گفت: این فیلم سینمایی که اکنون مراحل فیلمبرداری خود را در نخلستانهای شهرستان بافق دنبال می کند، در مورد سندیت واقعه عاشورا بنا بر یک روایت تاریخی است که به تهیه کنندگی محمد مصری پور و زهرا اسحاقیان با نقش آفرینی بازیگرانی مانند الیکا عبدالرزاقی ، فریبا متخصص ، بهار قاسمیان و امیرارسلان رزمی و دیگر عوامل در حال تولید است.

وی به آشناییش با سریالهای یزد و لهجه شیرین یزدیها و معماری کهن این دیار از بچگی و در ادامه آداب و فرهنگ غنی مردمان دارالعباده اشاره و از این که اولین تجربه کارگردانیش را در یزد کلید می زند، ابزار خرسندی کرد و گفت: امیدوارم روزی در شهر یزد، خدمت گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی عوامل به جای مبلغ چک قراردادشان عنوان «هدیه» نوشتند

برخی عوامل به جای مبلغ چک قراردادشان عنوان «هدیه» نوشتند