مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-27پزشكي

پیک پنجم کرونا همچنان در گیلان صعودی است


معاون بعداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به خدمات دهی به بیش از هزار و 700 بیمار سرپایی کرونا در استان، گفت: پیک پنجم کرونا همچنان در گیلان صعودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان و ابزار نگرانی از افزایش روزانه مبتلایان و بستری ها، اظهار کرد: هم اکنون پیک کرونا در استان گیلان صعودی است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بیش از 270 بیمار کرونایی نیازمند بستری در مراکز درمانی استان گیلان بستری شده اند، افزود: بیش از هزار و 700 بیمار سرپایی نیز خدمات درمانی از مراکز جامع سلامت، 16 ساعته و 42 ساعته در سراسر استان دریافت کرده اند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند صعودی تعداد بیماران بد حال کرونایی و پُر شدن تخت های بخش مراقبت های ویژه بیمارستان، گفت: بیش از 170 بیمار بد نیز در بخش های ویژه بستری و تعدادی نیز در انتظار خالی شدن تخت ها هستند.

وی با بیان اینکه تعداد بستری های کرونایی گیلان نیز چهار رقمی شده است، اظهار کرد: بیش از هزار بیمار نیز در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند.

حیدرزاده با تأکید بر اینکه در صورت ادامه روند موجود و بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد افزایش بیشتر بیماری و همچنین مرگ و میرهای ناشی از آن خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک پنجم کرونا همچنان در گیلان صعودی است

پیک پنجم کرونا همچنان در گیلان صعودی است