مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-27سياسي

نهمین هدیه زندگی در زنجان با اهدای چهار ارگان حیاتی رقم خورد


مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: نهمین اهدای عضو انجام شده در استان، با اهدای چهار ارگان حیاتی طی سال جاری ثبت شد.

- ایسنا/زنجان مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: نهمین اهدای عضو انجام شده در استان، با اهدای چهار ارگان حیاتی طی سال جاری ثبت شد.

شهریار امام وردی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با نهمین اهدای عضو انجام شده در زنجان، اظهار کرد: نهمین اهدای عضو انجام شده در استان، متعلق به مرحوم قربان علی صالحی، ساکن روستای قروه از توابع شهرستان ابهر است که به دلیل سانحه رانندگی در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان بستری بود.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از مرگ مغزی مرحوم صالحی، کارهای لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد، افزود: روز گذشته ارگان های حیاتی این بیمار مرگ مغزی، برای اهدا به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

این مسئول در رابطه با ارگان های حیاتی اهدا شده در نهمین اهدای عضو سال جاری در زنجان، تصریح کرد: چهار ارگان حیاتی از جمله قلب، کلیه ها و کبد بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا و جان چهار هم وطن از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین هدیه زندگی در زنجان با اهدای چهار ارگان حیاتی رقم خورد

نهمین هدیه زندگی در زنجان با اهدای چهار ارگان حیاتی رقم خورد