مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-27سياسي

آهنگسازی 10 تک آهنگ برای محرم 1400/ با مداحان همکاری کردم


یکی از آهنگسازان و خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان از آماده سازی و تولید 10 تک آهنگ ویژه ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) خبر داد.

- یکی از آهنگسازان و خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان از آماده سازی و تولید 10 تک آهنگ ویژه ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) خبر داد.

میلاد هارونی از خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان در گفتگو با و صفر و اربعین حسینی آغاز کردم که تمامی این آثار به سفارش برخی از ذاکران اهل بیت (ع) و تعدادی از گروه های سرود صورت گرفته که به تناوب برنامه ریزی های انجام گرفته تولید و پخش آن انجام خواهد گرفت.

البته در کنار اینها مشغول تولید کارهای خودم هم هستم که به زودی درباره آنها اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

این خواننده در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: طی سال های گذشته شاهد آسیب ها و مسائل مختلفی در حوزه های مرتبط با خوانش آثار انقلابی و مذهبی بودم که همواره به عنوان یک دغدغه روی آن تمرکز کرده ام.

به همین جهت روزی درباره تمام این حواشی و مسائلی که موجب بروز و ظهور آسیب های متعددی بر این جریان ارزشمند شده صحبت خواهم کرد تا مخاطبان علاقه مند و البته متولیان امر متوجه اهمیت این شرایط باشند تا بتوانند برنامه ریزی مناسب تری برای برون رفت از بحران ها و آسیب های این جریان مهم موسیقایی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهنگسازی 10 تک آهنگ برای محرم 1400/ با مداحان همکاری کردم

آهنگسازی 10 تک آهنگ برای محرم 1400/ با مداحان همکاری کردم