مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-27پزشكي

خوزستان در معرض وضعیت قرمز کرونا/ افزایش 65 درصدی بستری ها


در روزهای اخیر موارد ابتلا به کرونا در استان خوزستان سیر صعودی داشته و خوزستان را در معرض خیز جدید بیماری و پیک بعدی قرار داده است.

- در روزهای اخیر موارد ابتلا به کرونا در استان خوزستان سیر صعودی داشته و خوزستان را در معرض خیز جدید بیماری و پیک بعدی قرار داده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از سیر صعودی ابتلا به کرونا در استان خوزستان در چهار روز اخیر خبر داد.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در روزهای اخیر موارد ابتلا به کرونا در استان خوزستان سیر صعودی داشته و خوزستان را در معرض خیز جدید بیماری و پیک بعدی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در چهار روز اخیر موارد سرپایی حدود 50 درصد و موارد بستری حدود 65 درصد افزایش یافته اند که این مساله، وضعیت را بسیار شکننده می کند و شهرهای بیشتری در معرض وضعیت قرمز قرار می گیرند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در دو سه روز اخیر با افزایش روند واکسیناسیون روزانه 30 هزار دوز واکسن به گروه های هدف در استان خوزستان تزریق شد و تاکنون بیش از 630 هزار دوز واکسن تزریق شده است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: واکسینه شدن تنها راه ایمنی در برابر این بیماری و پشت سر گذاشتن بیماری بدون دردسر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان در معرض وضعیت قرمز کرونا/ افزایش 65 درصدی بستری ها

خوزستان در معرض وضعیت قرمز کرونا/ افزایش 65 درصدی بستری ها