مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-27سياسي

کنگره ی بین المللی شعر ترکی غدیر، گامی در جهت اتحاد کشورهای اسلامی است


کنگره ی بین المللی شعر ترکی غدیر، گام بلند دیگری از اتحاد کشورهای اسلامی این منطقه و به ویژه قفقاز و اوراسیا است که باید قدر دانسته و تقویت شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس حوزه هنری کشور گفت: کنگره ی بین المللی شعر ترکی غدیر، گام بلند دیگری از اتحاد کشورهای اسلامی این منطقه و به ویژه قفقاز و اوراسیا است که باید قدر دانسته و تقویت شود.

محمد مهدی دادمان عصر سه شنبه، پنجم مرداد ماه در آیین اختتامیه ی نخستین کنگره ی بین المللی شعر ترکی غدیر که با حضور جمعی از شاعران و مدیران فرهنگی کشور در مسجد کبود تبریز برگزار شد، اظهار کرد: امروز مردم منطقه مورد تهاجم سیاسی، امنیتی، نظامی و از همه مهم تر فرهنگی قرار گرفته اند، دشمنان هویت و تاریخ ما را نشانه گرفته و می خواهند با استثمار و استکبار ما را از خودمان تهی کنند، لذا همبستگی بیش از پیش مردم این منطقه، ما را در برابر جبهه ی مهاجم قدرتمندتر می کند.

وی در رابطه با عید ولایت ادامه داد: با تفکر عمیق در آیات قرآن، معنای عمیق تری از ولایت کشف می شود و ولایت و همبستگی مومنین تنها بر مدار و محور پیشوایان الهی قرار گرفته است چرا که عمر برادری کشورهای منطقه از عمر تأسیس بسیاری از کشورهای مهاجم به فرهنگ و تمدن آن، بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ی بین المللی شعر ترکی غدیر، گامی در جهت اتحاد کشورهای اسلامی است

کنگره ی بین المللی شعر ترکی غدیر، گامی در جهت اتحاد کشورهای اسلامی است