مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:452021-07-27سياسي

استاندار مرکزی: جهاددانشگاهی برای خلاء های کشور نسخه علمی ارائه دهد


استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه از ظرفیت های جهاددانشگاهی در کشور به درستی استفاده نشده است، گفت: جهاددانشگاهی باید برای خلاء های کشور نسخه علمی ارائه دهد و مخاطبین جدیدی را برای تحقق اهداف و ماموریت های خود جذب کند.

- ایسنا/مرکزی استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه از ظرفیت های جهاددانشگاهی در کشور به درستی استفاده نشده است، گفت: جهاددانشگاهی باید برای خلاء های کشور نسخه علمی ارائه دهد و مخاطبین جدیدی را برای تحقق اهداف و ماموریت های خود جذب کند.

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه از ظرفیت های جهاددانشگاهی در کشور به درستی استفاده نشده است، گفت: جهاددانشگاهی باید برای رفع خلاء های کشور نسخه علمی ارائه دهد و مخاطبین جدیدی را برای تحقق اهداف و ماموریت های خود جذب کند.

سیدعلی آقازاده در آستانه فرا رسیدن 16 مردادماه، چهلمین و یکمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، از این نهاد به عنوان یکی از یادگارهای ماندگار انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: جهاددانشگاهی به عنوان مولود ارزشمند انقلاب اسلامی نهادی خوشنام با عملکردی متفاوت و به دور از جریانات سیاسی است که خود را ملزم به پیشرفت کشور با تکیه بر فعالیت متعهدانه و دانش بنیان می داند و در مسیر فعالیت خود طیف وسیع و متنوعی از محصولات و خدمات دانش بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: جهاددانشگاهی برای خلاء های کشور نسخه علمی ارائه دهد

استاندار مرکزی: جهاددانشگاهی برای خلاء های کشور نسخه علمی ارائه دهد