مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:352021-07-27اقتصادي

ریزش ارزهای دیجیتالی


ارزش ارزهای مهم دیجیتالی دچار ریزش شد.

- ارزش ارزهای مهم دیجیتالی دچار ریزش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی ان بی سی، در ادامه فشارهای چین بر روی فعالان ارزهای دیجیتالی، صرافی هیوبی- بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتالی چین- اعلام کرد دفتر خود را در چین تعطیل خواهد کرد.

پیش از این دولت چین هرگونه استخراج، خرید و فروش ارزهای دیجیتالی و خرید و فروش تجهیزات استخراج ارزهای دیجیتالی را ممنوع اعلام کرده بود.

پس از اعلام این تصمیم ارزش سهام صرافی هیوبی در بورس هنگ کنگ به شدت ریزش کرد که این ریزش روی عملکرد شاخص کل بورس هم موثر بود.

پس از چندین شرکت بزرگ نظیر تسلا و مایکروسافت، حالا شرکت آمازون به عنوان بزرگ ترین شرکت خرده فروشی اینترنتی دنیا به تدریج در حال پذیرش ارزهای دیجیتالی است و برخی از گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که تا پایان امسال این شرکت به طور رسمی پذیرش بیتکوین را آغاز خواهد کرد.

از طرف دیگر آگهی اخیر این شرکت برای استخدام چندین متخصص حوزه ارزهای دیجیتالی، باعث افزایش بیش از پیش این گمانه زنی ها شده است.

مخالفت برخی از سیاستمداران آمریکایی با بیتکوین ادامه دارد و سناتور جمهوری خواه- چاک گرسلی- با اشاره به استفاده گسترده بیتکوین در امور مجرمانه گفته است هر سال حدودا 76 میلیارد دلار تراکنش غیرقانونی با استفاده از بیتکوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش ارزهای دیجیتالی

ریزش ارزهای دیجیتالی