مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:152021-07-27اقتصادي

تولید 10 برابری محصولات با کِشت گلخانه ای


رییس جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به این که یکی از راه های عبور از کشاورزی سنتی به کشاورزی دانش بنیان کشت در محیط گلخانه است، گفت: در کشت های گلخانه ای حداقل 10 برابر محصول بیشتر از محیط باز تولید می شود.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به این که یکی از راه های عبور از کشاورزی سنتی به کشاورزی دانش بنیان کشت در محیط گلخانه است، گفت: در کشت های گلخانه ای حداقل 10 برابر محصول بیشتر از محیط باز تولید می شود.

اسفندیار حسنی مقدم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که نگاه به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر اقتصاد دانش بنیان استقلال اقتصادی کشور را به همراه دارد، اظهار کرد: اقتصاد دانش بنیان در حوزه کشاورزی عبور از کشاورزی سنتی و روی آوردن به کشاورزی پیشرفته و مدرن است و در این صورت با ایجاد اشتغال بهره وری و تولید نیز بالا می رود.

وی با اشاره به این که یکی از راه های عبور از کشاورزی سنتی به کشاورزی دانش بنیان کشت در محیط گلخانه است، عنوان کرد: در کشت های گلخانه ای حداقل 10 برابر محصول بیشتر از محیط باز تولید می شود.

حسنی مقم ادامه داد: به عنوان نمونه در فضای باز از سطح یک هکتار گوجه 50 تن تولید می شود اما در محیط گلخانه حداقل 500 تن، ضمن اینکه در محیط باز 10 هزار متر مکعب در هکتار آب مصرف می شود و در محیط گلخانه کمتر از یک هزار مترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 10 برابری محصولات با کِشت گلخانه ای

تولید 10 برابری محصولات با کِشت گلخانه ای