مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:152021-07-27سياسي

جشن و سرور در محلات کرمانشاه


جشن های دهه ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم در محلات کرمانشاه در حال برگزاری است، شور و سروری خاصی به شهر بخشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جشن های دهه ولایت که به همت شهرداری با همکاری هیئات مذهبی شهر از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم در محلات کرمانشاه در حال برگزاری است، شور و سروری خاصی به شهر بخشیده است.

این برنامه ها با هدف بسط، تعمیق و تقویت مبانی والای فرهنگ اسلامی، تاکید بر روح ولایت و تأثیر آن در زندگی اجتماعی شهروندان، ارتقاء سطح نشاط اجتماعی شهروندان طراحی شده است که به لحاظ محتوایی تاکید بر پاسداشت عید سعید غدیر و هفته ولایت و برجسته کردن تولی و تبری دارد.

دسترسی آسان شهروندان به محل برگزاری، هماهنگی و انسجام برنامه ها و مشارکت و تعامل در اجرا با مساجد و هیئات مذهبی جهت افزایش نشاط اجتماعی با رعایت پروتکل های بهداشتی از ویژگی های این برنامه ها است.

جشن ویژه ای فردا در روز عید غدیر و با حضور شهردار تحت عنوان جشن ولایت، برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در عید غدیر، برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی با پذیرایی از بازدیدکنندگان از جمله فعالیت ها خواهد بود که در روز عید غدیر انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن و سرور در محلات کرمانشاه

جشن و سرور در محلات کرمانشاه