مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:152021-07-27پزشكي

چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم/ هر علامت مشکوکی کروناست


یک فوق تخصص عفونی اطفال با اشاره به شباهت بسیار علائم کرونای دلتا به سرماخوردگی گفت: در این فصل سال چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم و هرگونه علامت مشکوکی کروناست، - چیزی به اسم "سرماخوردگی" نداریم/ هر علامت مشکوکی کروناست ایسنا/کرمانشاه یک فوق تخصص عفونی اطفال با اشاره به شباهت بسیار علائم کرونای دلتا به سرماخوردگی گفت: در این فصل سال چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم و هرگونه علامت مشکوکی کروناست، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

دکتر جبارعلی صفایی با بیان اینکه در فصل تابستان چیزی به اسم سرماخوردگی وجود ندارد، گفت: در حال حاضر تمام موارد مشکوک حتما کرونا است، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

وی افزود: متاسفانه یکی از اشتباهات رایج در شرایط فعلی در مواجهه با کرونا این است که بیشتر افراد و حتی برخی از پزشکان علائم کرونا را با یک سرماخوردگی معمولی اشتباه می گیرند.

صفایی تصریح کرد: این درحالی است که در فصل تابستان و در مردادماه چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم، بنابراین هرعلائمی باید کرونا محسوب شود.

این فوق تخصص عفونی اطفال افزود: اشتباه رایج دیگر است که افراد تصور دارند علائم کرونا طولانی مدت است، بطور مثال بیمار باید چند روز تب و یا سرفه و تنگی نفس داشته باشد، این درحالی است که عمده علائم فعلی بیمار کرونا بویژه در نوع کرونای دلتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم/ هر علامت مشکوکی کروناست

چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم/ هر علامت مشکوکی کروناست