مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 02:052021-07-27پزشكي

جاسک در پایین ترین رده جدول واکسیناسیون هرمزگان


معاون بهداشتی علوم پزشکی هرمزگان گفت: جاسک در پایین ترین رده جدول واکسیناسیون هرمزگان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازواکسیناسیون اکثریت افراد جامعه می باشد و البته در کنار واکسیناسیون رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان از مهمترین راههای پیشگیری است.

معاون بهداشتی دانشگاه با اشاره به سرعت بخشیدن به واکسیناسیون آحاد جامعه گفت: با توجه به شرایط بحرانی پیرو پیگیری های صورت گرفته، استان هرمزگان جزو پنج استان کشور هست که واکسیناسیون با سرعت بیشتری و در گروه های سنی پایین تر نسبت به سایر استان ها در حال انجام است و انتظار می رود همه مردم عزیز ساکن استان از واکسیناسیون استقبال کرده و هرچه سریعتر نسبت به نام نویسی و دریافت واکسن اقدام کنند.

حسین پور اعلام کرد: در بین شهرستان های استان بشاگرد با تزریق بیش از 80 درصد واکسن در افراد بالای 48 سال رتبه اول را داشته و متاسفانه شهرستان جاسک با 35 درصد کمترین استقبال دربین شهرستانها را از واکسیناسیون دارد که امیدواریم همه مسئولین برای تشویق مردم جهت واکسیناسیون عمومی هرگونه اقدام لازم را انجام دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: متاسفانه افرادی که از تزریق واکسن خودداری میکنند می توانند در آینده منابع و کولونی هایی برای تکثیر ویروس و ایجاد طغیان مجدد در خانواده محله و حتی شهر و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسک در پایین ترین رده جدول واکسیناسیون هرمزگان

جاسک در پایین ترین رده جدول واکسیناسیون هرمزگان