مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 01:552021-07-27سياسي

زاهدی: مشکل آب خوزستان نتیجه کاهلی مسئولان امر است


وضعیت امروز آب خوزستان نتیجه کاهلی مسئولان امر است، البته مشابه این مشکل در تعداد دیگری از استان ها نیز وجود دارد.

- محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مشکل پیش آمده برای مردم خوزستان در حوزه آب گفت: مشکل پیش آمده برای مردم خوزستان نتیجه تعلل ها و کاهلی های مسئولان مربوطه در حوزه مسکن در حوزه ملی و استانی است.

وی افزود: مشکل آب در دیگر استان ها نیز وجود دارد و اگر تعلل شود و خدمات رسانی به موقع در ارتباط با موضوع آب در استان های دیگر نیز انجام نشود، ممکن است اعتراضات مردمی را در این استان ها نیز شاهد باشیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از سال ها قبل در مورد توجه به شبکه آب و فاضلاب خوزستان و تکمیل این پروژه تاکید داشتند، اما متاسفانه مسئولان توجه لازم را به این مسئله نداشته اند.

زاهدی خاطرنشان کرد: حتی اگر فرمایش های رهبر معظم انقلاب هم نباشد مسئولان مربوطه وظیفه دارند که مشکلات مردم را رصد کنند و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی افزود: همانطور که گفتم در دیگر استان ها نیز مشکل آب وجود دارد به عنوان مثال مردم استان کرمان با مشکلات جدی در این حوزه مواجه شد و خسارات زیادی به بخش کشاورزی در استان کرمان به دلیل مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: مشکل آب خوزستان نتیجه کاهلی مسئولان امر است

زاهدی: مشکل آب خوزستان نتیجه کاهلی مسئولان امر است