مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 01:352021-07-27سياسي

طرح مجلس فیلترینگ را بی معنا می کند/ آسیبی به کسب وکارهای مجازی وارد نمی شود


نماینده مجلس با بیان اینکه در طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی برای صیانت از اشتغال کاربران فضای مجازی یک کمیسیون مشخصی پیش بینی شده است تا کسی در این بستر دچار مشکل نشود و اشتغالش آسیب نبیند، - احمد راستینه، نماینده شهرکرد، بن و سامان در دقیق تر و کارشناسی تر این طرح را بررسی نماید.

راستینه ادامه داد: ما معتقدیم این طرح نه تنها سبب مشکل برای فعالیت های کاربران در فضای مجازی و پلتفرم های خارجی نمی شود بلکه با ضابطه مند شدن فعالیت پلتفرم ها بحث فیلترینگ دیگر معنایی نخواهد داشت و پلتفرم های خارجی با اخذ مجوز و ایجاد دفتر نمایندگی در ایران می بایست به تعهداتشان در حمایت از حقوق کاربران عمل نمایند.

به عبارتی پلتفرم های خارجی می توانند خدمات دولت الکترونیک از جمله تراکنشهای مالی را هم انجام دهند.

وی گفت: آنهایی که نگران مشاغل در فضای مجازی هستند به هیچ عنوان این طرح را مطالعه نکرده اند و به دروغ موافقان این طرح را متهم به مسدود سازی اینترنت می کنند در حالیکه در این طرح مادامی که برای پلتفرم های خارجی جایگزینی نیست هیچکس حق فیلتر کردن آن ها را نخواهد داشت.

 نماینده مجلس با بیان اینکه در طرح مجلس برای صیانت از اشتغال کاربران فضای مجازی یک کمیسیون مشخصی پیش بینی شده است تا کسی در این بستر دچار مشکل نشود و اشتغالش آسیب نبین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس فیلترینگ را بی معنا می کند/ آسیبی به کسب وکارهای مجازی وارد نمی شود

طرح مجلس فیلترینگ را بی معنا می کند/ آسیبی به کسب وکارهای مجازی وارد نمی شود