مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 01:352021-07-27اقتصادي

احداث تونل زره به کجا رسید؟


تونل زره در محور شهرکرد به ناغان واقع شده است، با اجرای این تونل مسیر شلمزار به ناغان حدود 33 کیلومتر کوتاه تر می شود، اجرای این تونل از مطالبات اصلی مردم شهرستان کیار است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری تونل زره در محور شهرکرد به ناغان واقع شده است، با اجرای این تونل مسیر شلمزار به ناغان حدود 33 کیلومتر کوتاه تر می شود، اجرای این تونل از مطالبات اصلی مردم شهرستان کیار است، اما وعده ها برای اتمام این پروژه تاکنون محقق نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محور شهرکرد به ناغان یکی از محورهای مواصلاتی پر ترافیک در چهارمحال و بختیاری محسوب می شود، همچنین در این محور به علت دارا بودن نقاط حادثه خیر آمار تصادفات جاده ای بالا است، به همین منظور چارخطه شدن این محور در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت.

تونل زره در محور شهرکرد به ناغان واقع شده است که با احداث این تونل مسیر شلمزار به ناغان حدود 33 کیلومتر کوتاه تر خواهد شد.

محمدباقر نوبخت 24 تیرماه سال 97 در سفر به شهرکرد و در بازدید از تونل زره شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از این تونل نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار است، اظهار کرد: اگر مسئولان استانی تقبل کنند این پروژه را تا دهه فجر به پایان برسانند، کل اعتبار تخصیص داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تونل زره به کجا رسید؟

احداث تونل زره به کجا رسید؟