مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 01:202021-07-27پزشكي

600 مرکز واکسیناسیون با مشارکت بسیج در سراسر کشور برپا شد


سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: 600 مرکز واکسیناسیون علیه کرونا در سراسر کشور با مشارکت بسیج و شبکه بهداشت و درمان شکل گرفته است.

- مسلم چشمی در گفت وگو با غربال گری شدند وی با بیان اینکه در مرحله بعد به تدریج وارد حوزه غربال گری بیماری کووید - 19 شدیم، تصریح کرد: در این مرحله کمک شایانی به بحث غربال گری آحاد مردم کردیم و 85 تا 90 درصد مردم در زمینه این بیماری غربال گری شدند.

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه در مرحله بعد وارد طرح شهید سلیمانی شدیم، خاطرنشان کرد: در این طرح سه تیم طراحی شدند که شامل نظارت بر پروتکل های بهداشتی، مراقبت از مبتلایان به مشکلات مالی پیدا کرده اند، است.

وی با بیان اینکه در پنجمین گام وارد بحث واکسیناسیون شدیم، گفت: در این زمینه به دولت و وزارت بهداشت کمک می کنیم تا روند واکسینه مردم علیه بیماری کووید -19 به نحو مطلوب انجام شود.

در جریان مقابله با در سراسر کشور با مشارکت بسیج و شبکه بهداشت و درمان شکل گرفته است.

وی بیان کرد: 140 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سراسر کشور از صفر تا صد توسط بسیج اداره می شود و در این زمینه به مردم خدمت می کنند.

3500 متخصص واکسیناتور بسیجی در حال کمک به کادر درمان هستند سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: حدود 33 هزار و 500 نفر نیروی متخصص واکسیناتور از بسیجیان در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 مرکز واکسیناسیون با مشارکت بسیج در سراسر کشور برپا شد

600 مرکز واکسیناسیون با مشارکت بسیج در سراسر کشور برپا شد