مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 00:202021-07-27پزشكي

بی اختیاری ادراری زنان و کیفیت رابطه جنسی


بررسی نوعی عمل جراحی برای درمان بی اختیاری ادراری زنان نشان داد که این نوع جراحی نه تنها عوارضی برای بیمار ایجاد نمی کند؛ بلکه می تواند کیفیت رابطه جنسی فرد را نیز افزایش دهد.

- بررسی نوعی عمل جراحی برای درمان بی اختیاری ادراری زنان نشان داد که این نوع جراحی نه تنها عوارضی برای بیمار ایجاد نمی کند؛ بلکه می تواند کیفیت رابطه جنسی فرد را نیز افزایش دهد.

دکتر سید فرزاد علامه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مسئله بی اختیاری ادراری در زنان گفت: این مسئله در زنان، به خصوص زنانی که چند مرتبه زایمان داشتند، مشکلی شایع است.

شایع ترین نوع بی اختیاری ادراری، بی اختیاری استرسی است که با سرفه، عطسه، خندیدن و بلند کردن بار سنگین ایجاد می شود و در حد چند قطره اتفاق می افتد و از نظر بهداشتی و اجتماعی می تواند برای فرد مشکل ایجاد کند.

پژوهشگر مرکز تحقیقات سلامت مردان و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که اخیراً مطالعه ای با موضوع بی اختیاری ادراری در زنان منتشر کرده است، عنوان کرد: نوع دیگری از بی اختیاری، بی اختیاری فوریتی است که فرد ناگهان احساس ادرار می کند و در زمان رساندن خود به سرویس بهداشتی، ممکن است دچار بی اختیاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اختیاری ادراری زنان و کیفیت رابطه جنسی

بی اختیاری ادراری زنان و کیفیت رابطه جنسی