مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 21:102021-07-27سياسي

تلفیق ترتیل قرآن با آواهای ایرانی


«آوای معرفت» نام یک پروژه قرانی، مشتمل بر ترتیل خوانی این کتاب آسمانی همراه با آواهای ایرانی است که به تازگی از آن رونمایی شده و قرار است برنامه آن نیز به زودی در دسترس عموم قرار بگیرد.

- ایسنا/اصفهان آوای معرفت نام یک پروژه قرانی، مشتمل بر ترتیل خوانی این کتاب آسمانی همراه با آواهای ایرانی است که به تازگی از آن رونمایی شده و قرار است برنامه آن نیز به زودی در دسترس عموم قرار بگیرد.

حجت الاسلام احمد سجادی، رییس مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در آیین رونمایی از آوای معرفت که روز گذشته (سه شنبه_پنجم مردادماه) به همت موسسه معرفت و مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان برگزار شد گفت: خرسندیم که هم زمان با دهه ولایت و امامت، افتخار داریم از یک اثر فاخر قرانی در پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی رونمایی کنیم؛ اثری که برای تولید آن حدود 1100 ساعت زمان صرف شده است.

وی تصریح کرد: بعد از تولید نرم افزار طنین وحی و تولید نمایشی قران کریم در مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، تصمیم گرفتیم به سمت تولید ترتیلی از قرآن کریم برخلاف شیوه ها و سبک های گذشته خاص الحان عربی برویم و با تولید آوای معرفت به اثری رسیدیم که ملودی ها و نماهای ایرانی و فارسی را دارد و کاملاً در گام بالا خوانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیق ترتیل قرآن با آواهای ایرانی

تلفیق ترتیل قرآن با آواهای ایرانی